Om allt och ingenting ;)

0kommentarer


Hej på er! Vi har varit lite sjuka men mår nu äntligen bra igen. (mattheo ät fortfarande snorig dock) 

Mattheo ligger och sover i sitt rum inatt för första gången på en vecka, han har fått sova med mig när han varit sjuk :) 
Det är så skönt att det gått bra att ha honom i eget rum. Jag tror att det är lättare att få barnen att sova tryggt i eget rum om man börjar i tid (det behöver ju inte gälla alla) och då blir dom ju vana från start vid att sova själva! 

Mattheo tar dessutom sjukt mycket plats för att vara så liten ;) 

Jag grejar med mattheos rum lite titt som tätt och man hinner ju inte allt på en gång :) men det kommer in mer detaljer för varje vecka som går :) 

Detta lektält är ett nytillskott ;) 

Snart kommer det upp ett par skåp på väggen med som min farfar håller på att bygga, jag har kommit på iden och han bygger dom:) (bättre snickare finns inte) så det kommer upp bilder framöver :) 
Den här klosslådan jag haft sen jag va liten håller jag på att renovera med :) nu är den helvit men jag ska även måla ugglor på den så småningom! Allt har sin tid 😉. Det är kul att pyssla med grejer själv på det här sättet så man har några saker i hemmet som inte alla andra kan köpa på Ikea liksom! 

Nu ska jag sooooova några timmar 😘 och imorgon ska jag väl försöka nig på att städa upp i kaoset här hemma ;) 

Btw så färgade jg mina toppar idag 💇💆 what Do you think?😉 


Godnatt, sov gott! Det ska jag göra i alla fall (but first, let me take a selfie) 😂 ❤️

Kommentera

Publiceras ej