Mitt favoritrum :)

1kommentarer

Mattheos rum är mer eller mindre klart, här kommer några bilder :) 


Två expedithyllor står i mitten av rummet för att skärma av:) så han har en sov och en lekdel. Vi tapetsera dom i samma tapet som hans fondvägg:)

Garderoberna fick några dekaler då det va några fula märken på:) över ugglorna sitter det självlysande stjärnor! 

Idag satte vi upp tavellister som mattheos böcker får stå på :) han älskar när jag läser för honom:) just nu läser vi Bilbo, en väldigt bra bok för er som inte har läst den. Kanske inte så barnvänlig. Men än så länge förstår han ju inte ;) 

Jag bara älskar fondväggen! Tapeten är köpt på rusta och jag är så otroligt nöjd med den :) 

På väggen ser ni skåpet jag pratade om i förra inlägget, jag har designat och målat skåpet och farfar har byggt det. Framsidan är ett fönster från mitt barndomshem :) 
Jag målade skåpet idag ;) 


Visst blev det fint? 

Dessa köpte jag på köp och sälj sidan idag dessutom för 60kr;) hur bra är inte det? Så himla söta små möbler och dom passar verkligen perfekt :p 
Mattheo älskar sitt rum! Han sprattlar och gör glädjetjut när vi går in dit och vi har suttit i hans lektält idag vilket va väldigt uppskattat ;) tänk att få vara liten igen! Så mycket glädje :p 

Nu ska jag sova kära vänner! Sov så gott 😘


1 kommentarer

Jenny

04 Apr 2014 19:17

Så himla fint❤️ Ni är duktiga ni, världens bästa föräldrar!❤️

Kommentera

Publiceras ej