5 Onödiga fakta om mig

1kommentarer

5 onödiga fakta om mig. 



1. Jag luktar på allting som jag ska äta... 

Fråga mig inte varför men jag känner mig tvungen att lukta på allt innan jag äter det, man skulle nog kunna kalla det en tvångstanke.. 


2. Jag är rädd för utvecklingsstörda. 

(Jag tänker på dig fiffi när jag tänker på utvecklingsstörda)
Jag tycker med andra ord inte illa om dom, jag är genuint livrädd för utvecklingsstörda. Detta kom efter att. Jag blev jagad genom halva skolan i åttonde klass av en utvecklingsstörd kille som högg efter mig med en gaffel. Fruktansvärt skrämmande! 

3. Jag är sjukt ful när jag sover! Ser ut som en bulldog och har halva ögonen öppna.

4. Jag har fruktansvärt dåligt minne och är virrig i huvet. 

Kan tex sätta på vattenkranen och gå därifrån.. Min telefon tappar jag bort minst 10 gånger per dag (Jimmy blir tokig på mig) och jag har lagt nycklar i kylskåp, skafferiet osv osv 

5. Jag blir elak om jag inte får närhet.

Yepp, jag blir en bitch rent ut sagt om jag inte får närhet tillräckligt ofta. (jag är lite som en bebis) 
Jimmy har det minsann inte lätt ;) 



1 kommentarer

Felicia

18 Oct 2013 13:05

HAHA, du asså!!

Svar: Puss :*
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej