Om farsdag

0kommentarer

Nånting jag kom att tänka på är att det är farsdag på söndag:) 

Även fast detta är ett påhitt för att få oss att konsumera mer så tycker jag att det är väldigt mysigt att uppskatta sin far :) 

Så på söndag ska Jimmy få en present av mig och mattheo, hoppas han gillar den :p 



Jag tänkte iaf passa på redan nu att hylla min egen far lite.. Jag vill tacka min älskade pappa för att han alltid finns där när jag behöver honom och alltid lyssnar när jag behöver prata! Tack för att du är min klippa i stormen och alltid kan tala mig till rätta när det behövs :) 


Min far är dessutom väldigt lik Bruce Willis och riktigt stilig om jag får säga det själv ;) 
(Bild på Bruce Willis)

Jag lägger inte upp nån bild på pappa tyvärr då han inte vill vara med på bild i sociala medier men han ser ungefär ut som Bruce ;)  

Detta är ett tidsinställt inlägg så jag ligger antagligen och sover fortfarande om ni läser detta kl 6 så ring inte och väck mig ;) 

Ha en bra lördag allihopa !:) 
farsdag,

Kommentera

Publiceras ej