Lördagkväll och bakissöndag

1kommentarer


Igår va vi hemma hos jimmys mormor och käka och efter det gick jag ut med mina muppar ;) mattheo somna hos fiffi :)


Fiffi :*


Fulla tjejer xD men Gud så kul jag hade!! Jag mår desto sämre idag dock! Nästa gång tänker jag inte dricka så mycket.. 

Jag tycker att det är viktigt att man får komma ut på egen hand och få vara du själv! Jag är ingen bra mamma om inte jag får roa mig lite ibland också! Jag tror det är hälsosamt att hitta på något ibland. 
Det är ju bra att Jimmy får umgås med mattheo själv också :) det stärker ju deras relation:) 


Tack till alla inblandade för en underbar kväll igår! 


Och detta är väl den absolut bästa synen man kan ha när man vaknar upp? 
Mina älskade och underbara killar!! Fy tusan så jag älskar er! 

Ikväll ska jag övertala Jimmy att se lajonkungen 2 då vi såg ettan häromdan! Jag älskar Disney! Vem gör inte?;) 


Just nu ligger mattheo såhär på mig xD haha sötnos! 

Hoppas alla har en bra söndag ;) 

1 kommentarer

Fiffi

25 Nov 2013 09:13

❤️❤️

Svar: ❤️❤️
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej