En bra dag hos Naimi!

1kommentarer


Idag har mattheo varit en ängel rent ut sagt! Så jag börjar bli orolig att han ska tjura ihop nu mot kvällskvisten istället men än så länge så är han nöjd ;) 

Vi har varit hemma hos naimi idag, en nyfunnen vän som har en dotter som är 11 dagar äldre än matteo! Det är roligt att träffa folk som har barn i ungefär samma ålder, man har ju mer gemensamt än vad man har med vänner utan barn :) 
Mattheo och Miranda :)


Någonting som är viktigt för mig är att faktiskt få komma ut på dagarna och träffa vuxna människor, jag har en förmåga att fastna i min egna bubbla här hemma annars ;) 

Naimi har två hundar, varav en av dom är den absolut minsta "hunden" jag har sett! Och så darrar den så det känns som den spinner xD haha frågan är om det inte är en katt som blivit plastikopererad! 

Naimis 4åriga dotter nellie med den lilla vovven :) lika vackra båda två!

Här är den lilla vovven igen! Så sjukt söt! 



Nu sitter mattheo i sin gunga och filosoferar ;) så jag ska gå och diska hans flaskor och förbereda för natten:) 

Imorgon kommer nog min gamla arbetskollega och väldigt kära vän Håkan hit och fikar:) det va ett tag sen nu så det ska bli skönt att spy ur sig lite skit ;) 

Godnatt :* 

1 kommentarer

jennie

18 Nov 2013 13:13

Haha hoppas det gick bra sen! Man verkar inte kunna få både och när det kommer till humöret under dagen nej :p

Svar: Dagen efter va desto värre ;)
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej