Dopplanering

0kommentarer

Dop.... Vilken jävla djungel! 
Vi har valt att bjuda liten skara människor. Ju mindre desto lugnare liksom! 


Men herregud vilken röra! 

Först tänkte jag att jag inte skulle planera så mycket, att vi skulle hålla det simpelt och låta det bli som det blir.. Men nu jävlar tog det fart i planerarskallen så hjärnan går på hägvarv..

Här planeras det bordsdekorationer, sånger, kakor osv! 


Herre min Gud minst sagt! 

Visste ni förresten att namnet mattheo betyder Guds gåva? Det tycker jag är ett fruktansvärt passande namn! Han är verkligen min gåva från Gud, älskade prins:) 



Tur att kyrka, dopkort och präst är bestämt iaf xD 

Min pappas flickvän är nämligen präst i tjällmo så i tjällmos vackra kyrka ska mattheos dopcermoni hållas.


Jag kan iaf avslöja att både jag och min syster kommer att sjunga på dopet :) 

Nu ska jag försöka få mig lite sömn! Imorgon är mattheos första vaccination, Jimmy kunde som tur va ta ledigt! Jag är så himla rädd :( lilla plutten!


Sov gott allihopa! Och har ni nått bra tips på bordsdekorationer osv så får ni gärna kommentera här på bloggen:) 

Kommentera

Publiceras ej