Ångest

2kommentarer

Ett löfte till mig själv: jag ska verkligen göra mitt yttersta för att se så bra ut som möjligt, jag ska kämpa och försöka göra minst 10 armhävningar och 20 squats per dag så jag kanske får bort lite av hänget? 

Trots att magen ser ut som innan så gör ju tyvärr inte brösten det :/ (taxöron delux) så jag ska försöka träna och hoppas att det blir lite bättre.. Annars får jag försöka spara ihop till en bröstoperation. Fy för att må dåligt över sig själv! 

Jo visst kunde det varit värre och jag ska väl inte klaga, men om man mår dåligt över sig själv så måste man ju ibland få prata om det och framförallt göra någonting åt det.. 
Nu ska jag och tuttångesten sova.. Godnatt! 


bröst, hängbröst, ångest,

2 kommentarer

jennie

19 Nov 2013 12:36

bara du vet hur du mår, vilken kropp du än har! Man får ALLTID klaga även om någon annan är smalare, tjockare eller vad som helst.
Hoppas du lyckas gra vad som helst som får dig nöjdare, kroppskomplex är verkligen... Elaka.

Hoppas också träning ska hjälpa för övrigt... Men vad jobbigt för dig som inte ammar att det ändå är en påtaglig (för dig) skillnad?? Blir brösten förstörda PUNKT av graviditeten? Alltså om män födde barn skulle dom erbjudas gratis "tillfixning" av allt som blir påverkat!.............

Svar: Jo, jag valde ju inte bort amningen pga utseendet men jg förstår hur du menar:)

Ja det ändå en väldig skillnad från innan.. Men mina tuttar växte såpass under graviditeten och nu när jag gått ner i vikt så har ju tyngdlagen och minskad fettmängd gjort sitt!

Jag har väl inte så mycket att klara över egentligen för det finns som som ser sjukt mycket värre ut.. Men jag trivs inte i min kropp.


Tack för att du fortfarande läser och följer min blogg Jennie:)
lannestad.blogg.se

jennie

22 Nov 2013 10:14

Men gud, förlåt jag menade verkligen inte så! alltså att du skulle valt bort amningen pga utseendet. menade bara att jag trodde att det var amning som förstörde brösten bara, förlåt!

hoppas du hittar ett sätt som gör att du trivs med dig själv. vare sig det är en operation eller träning, det är bara upp till dig :)

lööööve din blogg så tacka inte mig hehe :)

Svar: Ingen fara!:) jag tog absolut inte illa upp :) och jag förstod att du inte menade så :)
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej