Sömnlös

0kommentarer

Jag hoppas att alla haft en trevlig Valborg! Min har varit lugn och trevlig, nu på natten däremot slog allt slint, hormonerna spökar (tjuter som en gris), jag har haft världens sammandragningar, spytt och har nu även fått huvudvärk..

Inte nog med det så är foglossningen ett helvete och det känns som om någon hugger mig med en yxa varje gång jag vänder mig i sängen, hela benen och rumpan värker dessutom.

Det positiva är att våran alien lever runt som tusan där inne, nöjd med livet i magen :)

Det gör mig lycklig!! Trots att allt annat är jävligt :p
Någonting annat som gör mig lycklig är att Jimmy sa i sömnen att jag är så jävla söt, rund och vacker^^ sen strök han mig över kinden och började snarka strax efter igen.

Tror ni man talar sanning i sömnen?

Jag hoppas det i alla fall:)

Nu ska heffaklumpen dra igång värmekudden och försöka döda sammandragningarna ;)


Min vän Anna har lärt mig att virka (någonting åt det hållet i vilket fall) så det har jag sysslat med emellan allt det jobbigt xD bilder kommer en annan dag eftersom appen krånglar:(

Kommentera

Publiceras ej