Sammandragning och sömnprat!

1kommentarer

Det va väl faaaan om man inte ska kunna somna!!

Nu har jag kämpat med sömnen ett bra tag, med en dampunge i magen som sparkar runt som karatekid och sammandragningar som resultera i att jag tillslut var tvungen att spy!

När jag kommer tillbaka till sovrummet ifrån toaletten så frågar sambon : vad gör du?
Varpå jag svarade att jag mår illa och ber om ursäkt om jag väckte honom.
Han skrattar till lite och säger: tänk om spindeln är i sängen, då blir allt ännu bättre!

Då insåg jag att han pratade i sömnen...

Tänk att min älskling till och med är skadeglad i sömnen.

Hur fasen kan en bebis leva runt HELA dagen och kvällen i magen? Sover den aldrig?

1 kommentarer

Jenny

17 May 2013 10:22

Min lilla tjej var igång i princip hela tiden i magen också :-) trodde hon skulle vara helt vild när hon väl kom, men hon är hur lugn som helst (än så länge) :-)

Svar: Ååh va skönt att höra! Då kanske min också är lugn sen :)!
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej