Längtan

0kommentarer

Det är lustigt hur man kan bli så förvånad varje gång bebis rör på sig :p

Jag vet ju om att den är där inne men glömmer liksom av det ibland och blir så förvånad när den gör sig påmind ^^

Ibland känns det så overkligt att vi faktiskt ska få en bebis..
Att tänka att våran alien där inne faktiskt ska komma ut och leva med oss :)!

Jag längtar otroligt mycket tills du kommer min lilla utomjording, tills vi får se hur du ser ut, hur stor du är, känna din lukt och din värme.

Jag längtar tills din pappa får se dig, du som ligger och jäser i min mage!

Åh va jag älskar dig!

Någonting jag längtar efter att bli av med (bortsett från migrän och foglossningen) är den där jävla halsbrännan! Usch va jobbigt det är!

Nu har mina ben börjat värka mycket också när jag stått ett tag och jag kan vakna av kramp i vaderna, men som tur är har jag inte svullnat i alla fall :) !

Jag drömde för några dagar sen att vi fick en flicka, jag undrar vad det blir :p när jag tänker på den så tänker jag mig en pojke?

Kommentera

Publiceras ej