Ikväll fick han känna bebisen!

0kommentarer


Nu fick sambon äntligen känna bebisen!!

Jag har moderkakan högt i framvägg vilket gör att det kan vara lite svårare att känna forterrörelser utifrån och man kanske inte känner så tidigt inifrån heller, jag kände dock första fiskfladdret i vecka 15 men då mycket längre ner.

Jimmy har försökt känna den lite då och då men man måste ju tyvärr ha tålamod och hålla på magen ganska länge (och buffa runt lite på bebis) för att känna någonting och när bebisen äntligen börjat röra på sig så har Jimmy hunnit snarka i 5 minuter ;)

Ikväll kände han vår lilla alien och jag är helt i extas över detta xD

Han är cool lugn däremot :p nu sover han dessutom ;)

Nu ska jag också försöka somna med en karatebebis i magen (jag får dock skylla mig själv när jag buffat igång den)

Sov gott mina vänner ! Nu hoppas jag på lika bra väder imorgon som det varit idag!

Jag började måla en tavla idag förresten :) eller ja, tre tavlor i en tavla så att säga !

Kommentera

Publiceras ej