Fet, ful och äcklig

3kommentarer

Självförtroende är ett ord som numera fattas i mitt liv.

Självförtroendet är alltså på noll och ingenting och jag kan helhjärtat säga att jag aldrig någonsin känt mig så ful förut.

Jag har hört många säga att dom känner sig så vackra och fina under graviditeten men jag har nog aldrig tidigare mått så dåligt över mig själv.

Hur ser ni på en gravid tjej? Som någonting fint eller fult? Kanske rent av äckligt?

Jag känner mig nog bara fet, ful, äcklig och oattraktiv. Jag skulle ALDRIG ta i mig själv med tång om jag vore någon annan..

Visst älskar jag bebisen, men allt annat med min kropp kan dra käpp rätt åt helvete!

/fatty boom

3 kommentarer

Anomym

12 May 2013 22:37

Du har en av de finaste kroppar jag sett! Sexig gravidkropp!

Svar: Tack så mycket :) va roligt att du tycker det :)
lannestad.blogg.se

Elin

26 May 2013 16:13

Tack, du känner som mig! Vad lycklig jag blir, jag har BF 14 september, och är tyvärr ensam i mitt umgänge om att skaffa barn. Dom vänner jag har verkar inte förstå, människor överhuvudtaget verkar inte förstå att man inte ät helt euforisk över att gå upp i vikt. Att det inte ät okej att tafsa och att no shit, ska jag ha barn! Va!! Hade ingen aning... Men du känns som om du förstår flera av mina tankat!

Svar: Jag förstår dig helt och fullt och jag tror att det är viktigt att få veta att man inte är ensam om att känna så!Det är trots allt normalt att tycka att det är jobbigt när kroppen förändras men tyvärr inte många som vågar erkänna att dom mår dåligt över det.
Dom som inte har egna barn kan ju aldrig riktigt förstå känslan av att vänta barn tyvärr :)
lannestad.blogg.se

Elin

14 Jun 2013 17:09

Verkligen inte. Och om du råkar säga att du inte gillar att bli tjockare så är du dum i huvudet. Men dom förstår inte att jag älskar att mitt barn växer, men inte nödvändigtvis att jag själ också ska växa. Jag brukar säga såhär, 8-9 timmar sover man om dygnet, 10 timmar jobbar du och livet rullar på, 4,5 timme är kroppen slutkörd och allt känns mest bara jobbigt och 30 minuter gillar jag att jag är tjockare än någonsin. Men 24 timmar om dygnet älskar jag mitt barn. Men inte nödvändigtvis vad den gör med mig.

Kommentera

Publiceras ej