Beräknad nedkomst.

0kommentarer


Idag slog mig en lustig tanke!

Snart är graviditeten över och jag kommer bara vara JAG, utan en bebis inuti!

Tänk att jag faktiskt glömt hur det var att bara vara jag..

Nu blev allting plötsligt rätt så otäckt när man ska kunna hitta tillbaka till den man var innan graviditeten..
Man kommer ju aldrig bli precis likadan såklart och bebis kommer ju finnas med (på utsidan) så man får väl forma ett nytt JAG.

Jag kommer sakna en bebis som sparkar och tumlar runt till volbeat.. Hicka i magen flera gånger om dagen, hur ska jag kunna leva utan det?

Trots att jag är trött på att ha ont och känna mig ful så är det rätt skönt att ha allt "på det torra".
När bebis är i magen så vet man vad som väntar : förlossning.

Men inte fan kan man förbereda sig helt för livet efter!

Jag längtar, med skräckblandad förtjusning efter våran lilla alien :*

På tal om alien så står det: beräknad NEDKOMST på moderskapsintyget xD

Haha min utomjording har beräknad nedkomst 29 augusti, undrar om det blir med ett tefat eller om dom beemar ner den med en laserstråle?;)

Kommentera

Publiceras ej