Pojkvänsfri i helgen!

0kommentarer


Inatt är jag ensam och övergiven :(

Haha nej jag är egentligen inte övergiven :)! Min sambo är iväg på gatebil i Mantorp med sina vänner och sin bror och jag är hemma själv tills på söndag.

När han skulle åka förut så grät jag en skvätt bara för att jag är så jäkla töntig ;) men jag älskar honom så intensivt mycket att det helt enkelt rinner över ibland :p

Jag tycker att det är viktig att han kommer iväg och gör saker med sina vänner utan mig också! Och han får ju passa på innan bebis kommer för då blir det annorlunda ;)

Idag var jag på kontroll hos min barnmorska på förmiddagen :) alla värden och mått såg jätte bra ut och bebisen ligger med huvudet neråt! Hoppas den stannar där nu xD
Den blev riktigt sur när hon tryckte på den för att känna hur den låg! Hjärtslagen låg på 160 när vi började lyssna och bebisen sparkade för glatta livet där inne så vi fick vänta en stund tills den lugna ner sig igen :) ilsken liten krabat det där!

Nästa besök skulle vi gå igenom förlossningen och så eftersom jag (klantig som jag är) missade föräldrautbildningen... Men det känns bättre att ta det med bara barnmorskan faktiskt :)

Vad själva förlossningen beträffar så är jag inte ett dugg rädd :) det känns som allting kommer gå helt perfekt så det finns inte så mycket att oroa sig över :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite ostbågar och en bra bok. Kanske en och en annan kattunge också ;)

Min kisse fick nämligen kattungar för 5veckor sen xD fluff och puff kallar jag dom för :)

Den största frågan är om jag ska sova på soffan eller i sängen? Sängen är såååååå stor utan min älskling :*

Kommentera

Publiceras ej