Kärlek

0kommentarer


Idag har jag spenderat lite välbehövlig kvalitetstid med min älskade sambo!

Ni ska veta att en graviditet verkligen utsätter förhållanden för prövningar man aldrig tidigare stött på eller anat. Allt håller på att förändras och på vägen mot mål så hinner det knaka i fogarna mer än en gång.

Jag och Jimmy är precis lika envisa båda två, både på gott och ont ;) och det har ibland varit svårt för oss att hitta en gemensam lösning på skitsaker.

Sen är jag nog ganska intensiv i mig själv och när jag verkligen älskar någon så kan det nästan gå till överdrift.

Den kärlek jag känner för Jimmy är så stor att det till och med gör ont i mig ibland när jag inte får göra utlopp för alla känslor.

Jag känner mig väldigt trygg och säker med honom och är helt övertygad om att han kommer att bli världens bästa pappa!

Imorgon ska han till bråvalla och festa av sig lite ;) nu är det bara bråvalla och gatebil kvar som han får åka på och sen får han snällt stanna hemma/hålla sig nykter :)

Jag hoppas att alla ni där ute mår lika bra som jag gör idag :) ta hand om er och framför allt varandra!:)

Kommentera

Publiceras ej