Jag hatar min kropp

2kommentarer

Jag har nog aldrig mått så dåligt över min kropp förut! Jag fullständigt hatar den på alla sätt och vis!

Jag har bristningar över hela brösten för att dom växt så himla fort och för några veckor sen fick jag pyttesmå på höfterna som nu bara blir större för var dag som går..

Jag kan inte gå förbi en spegel längre utan att gråta så jag väljer istället att blunda och undvika speglar så gott det går såvida jag inte ska sminka mig.

Aldrig tidigare har jag mått så himla dåligt över mitt utseende och jag har nu börjat inse att jag förmodligen aldrig mer kommer att vara nöjd med någonting på min kropp, aldrig mer kommer känna mig sexig och aldrig mer kommer kunna gå i bikini utan att skämmas.

Visst, jag har snart mitt älskade barn hos mig och allt det här kommer säkert vara värt det, men i nuläget hatar jag att vara gravid. Jag älskar sparkarna och rörelserna från min älskling! Men jag hatar foglossningen, illamåendet, bristningarna, halsbrännan, huvudvärken, hormonerna och behöver jag ens nämna att sexlivet inte existerar?

Hoppas alla andra njuter av sommaren och känner er snygga iaf. Jag kommer inte ens stå i vassen i år, jag kommer ligga under den!!!!

2 kommentarer

Amanda

27 Jun 2013 15:33

Jag tycker iaf att du är jätte fin! Du ser inte alla stor ut och tror att det är många som avundas att se ut som dig när dom är gravida.

Jenny

28 Jun 2013 07:41

Älskade vän, jag vet att oavsett hur många gånger du får höra det så kommer du inte kunna ta åt dey.. Men du ska veta att du är vacker, det är ju er fina bebis som förändrar din kropp. Det är vackert på alla sätt! Du kommer igen, det lovar jag dey<3

Kommentera

Publiceras ej