60 dagar, bb väska och förlossningsbrev?

2kommentarer

Det är helt galet att det bara är 60 dagar kvar nu :) nedräkningen har verkligen börjat på allvar och nu längtar jag som en tok efter våran lilla prins eller prinsessa!

Det märks verkligen att det börjar bli trångt i magen nu också, den lilla utomjordingen har inte längre lika stor plats att tumla runt på så jag känner minsta rörelse :)

Humöret går upp och ner HELA tiden och vissa dagar är jag bara allmänt lycklig medan andra dagar känns tunga.

Foglossningen blir tyvärr bara sämre och sammandragningarna jobbigare, en ständig värk i ryggen har uppkommit dom senaste veckorna dessutom. Men nu när jag äntligen kan se en ände på allting så känns det inte som jordens undergång längre! ;)

Snart är det dags att packa den beryktade BBväskan och skriva förlossningsbrev, jag har inte vågat mig på det än xD det känns lite otäckt av någon anledning:)

Är det någon som har bra tips på vad man ska packa i väskan eller skriva i brevet så får ni jätte gärna kommentera :)

Det jag längtar efter mest är att få se Jimmys min första gången han får se sitt barn! Vilken grej alltså!

Nu ska jag krama om min älskling som för övrigt fyllde år idag ^^ imorgon ska familjen komma och fira honom :) idag har vi myst i soffan hela dagen :) stackarn var trött efter bråvalla ^^

Sov gott alla fina människor :*

2 kommentarer

Linda

03 Jul 2013 15:05

Hej, jag kom in på din blogg av någon slump. Och märkte att vi båda var gravida osv! Jag och min sambo väntar vårt första barn till 31 augusti, när har du BF?
Det skulle vara kul att ha någon att prata och följas med! :) kramar

Svar: Hejsan :) grattis till bebisen och va roligt att vi ska ha så nära varandra :) vi är beräknade den 29 augusti :) är du nervös?:) Va roligt att du hittade min blogg dessutom :)
lannestad.blogg.se

Linda

04 Jul 2013 12:40

Tack detsamma! Jag är väldigt nervös inför förlossningen osv! Själv då? Men så kul då kanske vi ligger inne samtidigt ;) Förresten hur gamla är ni? Jag är 23 och min sambo är 24 :) Har du wordfeud, ruzzle, quizkampen eller liknande hade vi kunna prata och spela med varann? :)

Svar: Det kommer gå bra ska du se :) vart bor du någonstans? Jimmy är 26 och jag är 20 :) jag spelar tyvärr inte sånt längre :) men jag går att nå på mailet :) kajsalannestad@ hotmail.se :)
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej