Brist på ork. Falskhet

0kommentarer


Jag känner mig totalt slut som människa! Orkar absolut ingenting och har ont precis överallt..

I 2 dagar nu har jag bara legat på soffan, trots att jag verkligen skulle behöva städa.. Men jag ORKAR verkligen inte :(

Foglossningen är ett helvete och jag har väldigt mycket sammandragningar :/

Man skulle nog kunna säga att jag är ganska less på att vara gravid och nu längtar jag mer än någonsin efter vår bebis! Jag börjar nästan tro att jag kommer att få vara gravid för evigt...

Nu är det 38 dagar kvar och varje dag känns som en hel evighet.

Några av mina vänner har frågat om jag kommer att ha någon babyshower så att man kan lämna presenter osv. Men jag kommer inte orka anordna någonting, så vill man köpa present till bebis så går det jättebra att bara komma på en fika i så fall.

Jag vill däremot inte ha besök när bebis väl kommer, så det spelar ingen roll om ni kört 20 mil och står utanför dörren med presenter och bara "vill kika" för jag kommer inte släppa in någon innan jag känner mig redo. Jag ringer till dig om jag vill att du kommer helt enkelt.

Någonting som förbryllar mig är hur många som bara "måste" få träffa mig och bebis när den är ute?!
När vi va på askersunds cruisingen i helgen och jag mötte bekanta på gatan så var det fler än 1 person som slängde ur sig att jag minsann var tvungen att komma och hälsa på när bebisen kom.

Men att dessa personer inte visat något intresse för mig och mitt liv innan nu det spelar ingen roll antar jag?

Ärligt talat så visste jag inte vad jag skulle svara på dessa "inbjudningar" och mumlade mest för ni själv, tycker ni inte att det är fruktansvärt ytligt?

Äh, jag vet vilka mina vänner är och behöver inga nya när bebis kommer!
Nyhetens behag eller vadå?

Nu ska jag samla lite ork och ta hand om disken.
Min stackars sambo är hemma från jobbet idag, han ligger med feber:(
Han har varit sjuk till och från under hela semestern dessutom :/ så jobbigt att aldrig få vara frisk!

Tusen tack för att ni fortsätter följa mig trots min dåliga uppdatering. Jag ska försöka bli bättre på det :)

Kommentera

Publiceras ej