Boar in mig

1kommentarer


Jag har kommit på mig själv med att "boa" in mig hemma. På sista tiden har jag pysslat med allt möjligt, men det som fick mig att inse detta var alla dessa blommor! Det började med att jag fick några blommor av pappa efter att jag lyckats mörda alla mina!

Jag insåg att det faktiskt var ganska roligt att se dom växa sig större ^^

Nu har jag blommor överallt känns det som och det blir bara fler och fler!

Men jag antar att det är helt okej att bli tokig i blommor :) det är ju hälsosamt att ha mycket blommor hemma :)

Nu har jag även börjat tvätta bebiskläder och funderar på vad man ska köpa för filt till vagn och spjälsäng! Mycket att tänka på, men sååå mysigt! Vagnen står bara och väntar och jag längtar mer och mer efter våran älskling:)

Sambon och jag ligger på en helt underbar nivå just nu och det känns verkligen som att vi förstår varandra på ett helt nytt sätt!

Jag är nöjd med tillvaron och jag tillåter mig själv att flyta runt på rosa moln och bara vara lycklig :)

1 kommentarer

Kajsa ♡

02 Jul 2013 19:37

Härligt med ett positivt inlägg! Oj oj, ni har redan vagn. Vi har inte fått hem vår än :D /doucare på instagram :)

Svar: Haha ja :) nu börjar jag må lite bättre :) jag hade väl en svacka helt enkelt ;) men på senare tid har det ju inte bara varit negativa inlägg ^^Ja vi köpte en begagnad vagn så vi behöver inte vänta på någon leverans :) och vi ska ju trots alls ha nästa månad ^^ ååh så overkligt det känns :)
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej