Bm imorgon

0kommentarer


Ännu en ny vecka och nu känns det faktiskt som tiden går väldigt fort :)!

Allting börjar falla på plats och det ska bli så underbart skönt att spendera tid med min älskade sambo som går på sin semester nu. Han skulle bara ha jobbat halvdag imorgon för att sedan följa med mig till bm men han blir hemma hela dagen eftersom han är sjuk stackarn :(

Han tar bara ut 2 veckor semester nu och sparar två veckor tills bebis kommer vilket jag faktiskt tycker är väldigt klokt av honom :)

Imorgon (idag eftersom kl är över 12) ska vi som sagt till bm. Vi bokade en längre tid den här gången för att kunna gå igenom förlossningen och tiden efter.. Jag missade ju nämligen föräldrautbildningen, smart som jag är! Men om jag ska vara riktigt ärlig så känns det faktiskt bättre att ha en liten utbildning med bara henne och Jimmy och slippa allt annat folk.

Jag är ju inte ett dugg orolig inför förlossningen så jag vill bara få det grundläggande förklarat för mig så är jag nöjd:)

Jag ska försöka komma ihåg att fråga om bricanyl mot alla dessa förvärkar så jag får sova någon gång och be henne se så att inte livmodertappen påverkats då jag haft ett par riktigt intensiva veckor...
Vi vill ju inte att bebis ska komma för tidigt!

Jag satt och funderade lite tidigare idag och fick lite smått panik när jag insåg att det faktiskt inte är alls långt kvar nu! Snart är vår bebis här och nu vill jag gärna få klart det sista så vi kan slappna av och bara njuta av varandra och vårt liv innan bebis kommer och tar över.

Men jag längtar faktiskt som en idiot nu och jag är så nyfiken på hur den lilla kommer se ut, om det är en tjej eller kille, om den har något hår, vem den kommer likna mest osv osv :)

Jag hoppas det blir en riktigt söt bebis :p

Nu ska jag försöka mig på att sova lite :) jag ska försöka slänga in ett inlägg efter besöket hos bm imorgon!
Sov gott allihopa :)

Kommentera

Publiceras ej