Bättre idag!

0kommentarer


Idag är en bättre dag :)

Jag hade ett litet mental breakdown igår och var nog lite väl deppig. Men vissa dagar önskar man att man bara kunde sjunka genom marken!

Lägesraport för idag: trött som fan och varm!!
Inte varmare än "vanligt" men när jag sitter i solen så svullnar jag upp om händer och fötter så jag håller mig inne idag :)

Förvärkarna har ÄNTLIGEN gett med sig och jag fick trots allt lite sömn inatt, somnade på soffan, haha saknade Jimmy så mycket att jag började gråta av bara tanken att sova i den stora, tomma sängen!
Det ska bli så himla skönt att få hem honom imorgon och bara för att jag älskar honom så mycket så har jag planerat att laga lite god mat och mys :)

Någonting "positivt" med att han är borta är att jag kan äta vad jag vill. Han äter inga som helst grönsaker eller rotfrukter så idag passade jag på att äta massor med sallad :)
Jag äter sallad i vanliga fall också men inte i lika stor utsträckning :)

Resten av den här dagen tänker jag bara ligga på soffan och njuta av en bra bok :) mer än så orkar inte min stackars höggravida kropp.

Nu längtar jag något otroligt efter vår bebis och jag ser fram emot den dagen vi blir en familj på riktigt :)

Jag måste även passa på att tacka mina underbara läsare som alltid lyckas muntra upp mig när humöret sviktar. Jag hade en tanke på att lägga ner bloggen men nu blir det nog kanske så att jag har den kvar :) svårt att veta vad man ska skriva om bara, jag vet ju inte vad andra vill läsa om xD

https://cdn3.cdnme.se/4142681/7-3/pic_51e185e2ddf2b35ed468fe95.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej