Denna kärlek!

1kommentarer


Oj oj oj vilken kärlek!! 

Här ligger jag alltså med en pojk på varje sida och dör nästan av både värmeslag och kärleksryck! 


Jag är så överväldigad av denna intensiva och underbara kärlek till mina fina och jag är uppriktigt talat lyckligare än jag någonsin varit tidigare! (Tröttare med för den delen!) 

Tvättberget är enormt, storstädning skulle behövts för flera veckor sen... MEN, nu är det mattheo som är bossen och då får annat vänta! 



Det är märkligt hur en så liten människa kan kräva så mycket energi ;) 

Nu ska världens lyckligaste mamma sova med världens finaste (snarkande) pappa och bebis (som också snarkar) och imorgon hoppas jag på besök av min kära vän Håkan ;)! 



Sov gott! 

1 kommentarer

Håkan

16 Dec 2013 21:42

Hmm vilken mysig familj ni är.

Kommentera

Publiceras ej