Villkorslös kärlek

1kommentarer


Hur kan man älska någon som knappt existerar?

Vår älskade bebis, vårt underbara barn.

Tänk att du bor i mig, likt en snigel behöver sitt skal, så skyddar jag dig.

Varje andetag jag tar, livnär dig

och jag känner mig stolt, när jag tänker


att du är en del av oss.

Varje gång du rör dig

så upphör allt annat att existera..

Förlåt att jag är så jobbig som buffar, knackar på och försöker väcka dig ibland..

Men jag vill ju bara veta

att du lever..

Jag tycker så synd om dig,

när du hickar!

Men glädjs åt att du övar på att andas och att du trivs.

Vi längtar så efter dig,
din pappa och jag

vår bebis

Så ofattbart

Hur man kan älska någon så mycket!

När du knappt existerar!



1 kommentarer

Jenny

24 Apr 2013 06:56

Finaste lilla bebis❤

Svar: Finaste bebisen i hela världen!
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej