På drift

0kommentarer


Idag åkte jag till min kära farmor och farfar och hälsade även på min slutna, något folkskygge, trötta och sjukskrivna pappa :)

Om ni tycker att jag är bitter så skulle ni se en av hans bittra dagar! En äkta eremit i själen och jag kan känna igen lite av mina egna slutna egenheter i honom.

Min fina, underbara och fruktansvärt intelligenta far!


Efter denna visiten så åkte jag in till Askersund för att gå på vårmarknaden med min syster som jag inte träffar så ofta, jag måste säga att jag hade väldigt trevligt trots min foglossning och jag är glad att det var dåligt väder så att jag slapp alla magtafsare ;)

Jag mötte några nyfikna dock som ville titta lite på magen, vilket självklart går bra om man frågar först !

Det värsta men att träffa människor man inte sett på länge är att jag ser mycket tjockare ut för dom än för de vänner jag umgås med regelbundet som är vana vid min knubbiga figur ;)

(Jag börjar gilla magen riktigt mycket bu trots att den mördar mitt självförtroende)

På marknaden fanns det mycket gott som lockade och det fick såklart bli en munk och lite jordgubbar som fick följa med hem.

Jag hittade även en haklapp som det stod "pappas älskling" på, ett fint läderarmband till sambon och en chokladkaka från det underbara Venus choklad som ligger i Askersund! Om ni någon gång har vägarna förbi så MÅSTE ni titta in där och provsmaka!!

Jag hittade även lite virknålar till min fina vän Anna :)

Hon är verkligen en vän i nöden, så jag tyckte att hon förtjänade lite nya virknålar då hon ständigt tappar bort sina.

Jag kommer att skriva ett inlägg om Annas virkningar här inom några dagar, hon gör jätte fina bebis och barnsaker som man kan beställa! Helt suverän!!!


Min sambo ligger och snarkar mig i örat (låter som motorsågsmasakern) så jag ska göra honom sällskap i sömnens värld :)

Imorgon tänkte jag dela med mig av mina sjuka drömmar om våran bebis och samt att vara virrig när man är gravid :)

På återseende!

Kommentera

Publiceras ej