Mr perfect

0kommentarer

Trots att du kan göra mig så rasande arg, såra mig nått fruktansvärt när du inte tänker dig för och ibland kan tycka att jag mest bara är klängig och jobbig så är du ändå helt perfekt för mig.

Du är den som alltid kan lyfta upp mig, som kan få mig att bryta ut i glädjetårar på två sekunder och den enda som kan få mig att känna mig riktigt älskad!

Vissa dagar behöver man vara obotligt kär och galen, ibland behöver man få vara grinig och sur, men i slutändan så hänger allt på en sak: det viktiga är inte vem du vill leva MED, utan vem du inte kan leva UTAN!

Jag har funnit den mest irriterande, frustrerande, dryga, störda, mest underbara, vackra, vänliga och godhjärtade människa som finns och jag älskar dig något fruktansvärt!

Utan dig är jag inte hel, och alla är vi bara människor med våra egna fel och brister.

(Tur att vi är perfekta ändå) ;)

Tänka sig att man blir så jäkla kärleksfull hela tiden när man är gravid;)

Kommentera

Publiceras ej