Heffaklumpen

1kommentarer

 
bitterhet...
 
När jag och min sambo skulle åka in till stan förut så skulle jag byta kläder..
 
Jag tittade in i min garderob, suckade och drog fram mina största jeans som alltid varit förstora för mig.
 
I med höger ben och sedan vänster, drar upp byxorna och inser till min stora förskräckelse att dom fastnar vid höfterna, varpå Jimmy började fnissa hysteriskt och jag står som ett stort jävla frågetecken.
 
Jag kunde inte hålla mig och tårarna forsade ner, heffaklumpen.. Det va det första ordet som kom upp i mitt huvud.
 
Jag har gått från att vara en tändsticka till en heffaklump!!
 
Nu är man för evigt dömd till att vara fet var min tanke, trots att jag faktiskt inte är fet. ( väger 59kg och är 164cm) jag har gått upp 7kg sen jag blev gravid.
Till slut drog Jimmy fram ett par gamla jeans som han inte kunde ha som satt som ett bra par baggyjeans på mig. 
 
Men usch vilken sorg och ångest xD 
 
 
 
/ fatty fatty boom boom rund och go Heffaklump!

1 kommentarer

Kungen

24 Apr 2013 01:03

Haha.. Jag VET från hur du såg ut förut att din mage kommer se ut så när som precis likadan ut när du förlöst det lilla livet! :)

Höfterna är ju en annan sak dock.. Går väl tillbaka lite efter förlossning, men det är inte ovanligt att man får rensa lite i garderoben så att säga.. ;)

Skönt med en anledning att shoppa lite nytt ju!! :D

Wohoo, alltid tänka positivt vettu!!

Svar: Haha jo förr i tiden var jag ju smal och snygg ;) höfterna gör ju inget om dom är lite breda så länge jag slipper en fet mage :* Tack för att du livar upp mig min älskade vän!
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej