Frågestund!

0kommentarer


Jimmy kom och pussade på mig när han skulle åka imorse och sen kunde jag inte somna om :( jag funderade där ett tag på om jag skulle hålla fast honom och tvinga honom att mysa med mig i sängen hela dagen ;)

Nu till den stora frågan: vad ska jag hitta på idag? INTE ETT SKIT!

Jag har faktiskt ingen lust att göra någonting och det passar ju bra eftersom att barnmorskan ordinerade vila..

Så eftersom jag tänker stanna i sängen hela dagen så behöver jag någonting som underhåller mig. Därför tänkte jag att om det är någon som är nyfiken på någonting eller vill att jag ska skriva om någonting speciellt så får ni jättegärna fråga vad ni vill eller beordra mig att skriva om någonting. The floor is yours!


Nu ska jag försöka tvinga mig själv att sova en stund eftersom jag känner huvudvärken komma krypandes, listig jävel den där huvudvärken. Den plågar långsamt och länge!

Jag kikar in på bloggen senare och hoppas att ni ställer massor roliga frågor ;)

Kommentera

Publiceras ej