Fobier, natthunger och lathet

2kommentarer


Det är med stor sorg och bitterhet i mitt hjärta som jag måste kungöra att min lathet har vunnit över min natthunger..

Här ligger jag alltså, som en utslagen blåval i sängen bredvid min snarkande sambo och suktar efter den runda, fina, gode och lagom mogna vattenmelonen som för tillfället ligger och häckar i mitt kylskåp och jag kan för mitt liv inte hitta orken till att resa på mig.

Jag försöker intala mig själv att den otäcka lilla utomjordingen där inne behöver vattenmelon och att jag därför måste resa på mitt feta arsle och ta tag i saken!

Men i grund och botten så vet jag ju att det är jag som är boven i dramat och att min alien klarar sig alldeles utmärkt utan vattenmelon tills imorgon.

På tal om lathet:
Jag upptäckte för en vecka sen att det satt en stor mother fucker spindel på toaletten vi har på övervåningen, dagen efter när sambon skulle ta itu med problemet så var den borta, vilket har resulterat i att jag snällt fått pallra mig ner för den där mördartrappen alla 71156 gånger jag måste kissa..

Idag har jag dock trotsat min spindelfobi pga ren lathet. Det gäller helt enkelt att kissa fort som fan, med öppen dörr och en flugsmällare i handen ifall imse vimse skulle få för sig att av ren ondska attackera mig, bygga bo i mina öron, gräva sig in i min hjärna, äta sig ut ur mina tårkanaler och slutligen använda min kropp som barnkammare till sina vidriga avkommor. Vilket faktiskt inte är helt omöjligt att den jäveln planerar varje gång den stirrar på mig med sina 800000 vidriga små tomma och känslokalla ögon.


Frågan är om jag kommer våga mig in på toan här uppe nått mer efter detta inlägg, men om jag ändå måste gå ner så får har väl passa på att trycka i mig så mycket gott som möjligt när jag ändå använder mina spinkiga små ben.

Fy fan för fobier, natthunger och lathet

2 kommentarer

Anonym

29 Apr 2013 13:13

Spindlar kan också gå i trappan ;p

Svar: Haha men säg inte så xD
lannestad.blogg.se

Anonym

29 Apr 2013 13:16

Flugsmälla är obligatorisk bredvid toaletten oavsett !

Svar: Ja det gäller att försöka överleva till varje pris ;)
lannestad.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej