Bitterhet, hormoner och åsikter?

0kommentarer

livet som gravid är en ständig bergochdalbana av känslor och märkliga händelser. Vardagen är full av kärlek, ilska och osäkerhet.
 
mitt iblland allt detta kommer också bitterheten. 
Denna känslan överväger för det mesta mina andra känslor och det är oftast detta som trycker sig fram först av någon anledning.
 
bitterheten gentemot magtafsare, gravida som röker, människor som vet mer om min kropp och dess funktioner än jag vet och slutligen dessa
korkade människor som tror sig kunna mer än barnmorskorna för att deras mamma/bästa vän/bekanta fungerat si och så, gått upp 30 kg under sin graviditet och varit arg och okontaktbar konstant..
 
Jag tänkte därför dela med mig av mina känslor och tankar kring graviditeten och berätta hur jag upplever den.
 
förbered er på galna hormonhistorier, bitterhet, glädje och virriga händelseförlopp! Med mig är det aldrig en lugn stund ;) /hormonkossan
 

Kommentera

Publiceras ej