Bebisen stjäl min "skönhet"

0kommentarer


Jag börjar tro att våran bebis kommer födas med päls..

Varför tror jag det?

För att jag har fått massvis med hårväxt på min mage!!!

Inte nog med det så ser mitt egna hår antingen risigt eller flötigt ut hela tiden!

Det kvittar VAD jag än gör, om jag använder bara schampo så blir håret så torrt att det inte går att borsta igenom det.

Om jag däremot använder balsam också så ser det ut som någon hällt en hink med fett över mitt huvud -.-

Hårinpackning ska vi inte ens tala om :/
Då blir håret helt slemmigt och as flötigt när man torkat det!

Det känns som att bebisen försöker att medvetet göra mig ful!

Jimmy nämnde någonting om att det skulle bli en tjej om man fick flötigt hår och är allmänt asful under graviditeten?

Vi får väl se om det blir en tjej eller en kille:)
Antagligen så tittar det väl ut en liten hårig apa :p

Kommentera

Publiceras ej